Walki
W walkach panuje system turowy:
Na posta 2 ruchy czyli:
-atak atak
-atak, obrona
-obrona, obrona
-obrona, atak
Do tego będą stosowane kości, które są wbudowane w forum. MG będzie rozstrzygał wynik walki na podstawi wiedzy o postaci, jej atrybutach itp.
Jeśli gracze nie chcą angażować MG mogą sami decydować czy atak, na nich się udał czy nie, kości mogą pomóc.
W kościach:
1- to krytyczna porażka
10-Krytyczne szczęście- powodzenie ucieczki, uniku lub ataku na 100%, wyjątek jeśli jest się zawalonym/przygniecionym i sytuacja nie pozwoli uciec ale daje szanse wydostania się.
Powyżej 5- sukces ale trzeba brać pod uwagę możliwe obrażenia, potknięcia itp. Czym wyżej tym większa szansa na czyste wyjście z akcji.
Poniżej 5- Coraz mniejsze szanse na unik, atak czy ucieczkę.
Jednak w przypadku podobnych rzutów napastnika i atakującego np. gdy atakujący ma 4 a broniący 3 różnica jest mała, tak więc atakującemu nie uda się wykonać w pełni swego ruchu ale może np. przytrzymać postać. Broniący się zaś może ująć, że uniknąć mocnego ciosu ale mimo to został powalony.
Rzuty kośćmi
Aby do posta, który został napisany dodać rzut kośćmi trzeba napisać nowy post ale nie używając opcji "szybka odpowiedź" tylko pełna.
[Only admins are allowed to see this image]
następnie zjeżdżamy niżej:
[Only admins are allowed to see this image]
Obecnie są dostepne dwa rodzaje:
- atak- rzut monetą
- dziesięciościenną - kość z 10 ścianami
dice rolls to ilość rzutów.
Piszmy posta z akcja w czasie niedokonanym i ustawiamy rzut. Po wysłaniu posta pod naszym pojawi się post z rzutem/rzutami. Kolejna osoba w zależności od rzutu kością pisze swojego i swoja akcje dostosowuje do tego jaki padł wynik.
Oczywiście można walczyć bez użycia kości ale kwestie trafień itp. muszą już gracze między sobą uzgadniać lub na zwyczajowy rozsądek rozpisywać.
Opracowane zostało przez Sagala.