Latest topics
» Lwia Grota
Atrybuty Emptyby Nurvureem Czw Sty 25, 2018 6:28 am

» Serce Lasu
Atrybuty Emptyby Nataka Sro Sty 24, 2018 9:39 pm

» Dolna część Wodospadu
Atrybuty Emptyby Fahyim Sro Sty 24, 2018 9:36 pm

» Górna część Lwiej skały
Atrybuty Emptyby Rashid Wto Sty 23, 2018 7:16 pm

» Chętnie Pogram!
Atrybuty Emptyby Mane Wto Sty 23, 2018 11:50 am

» Poszukiwania
Atrybuty Emptyby Mane Wto Sty 23, 2018 11:49 am

» Wasze Bannery
Atrybuty Emptyby Wymiana Pon Sty 22, 2018 3:12 pm

» Dół kanionu
Atrybuty Emptyby Jua Zahri Nie Sty 21, 2018 10:25 pm

» Dziedziniec
Atrybuty Emptyby Amon Nie Sty 21, 2018 10:16 pm

» Górna część wodospadu
Atrybuty Emptyby Nurvureem Nie Sty 21, 2018 10:01 pm

» Południowa cmentarzysko
Atrybuty Emptyby Nurvureem Nie Sty 21, 2018 9:46 pm

» Koryto rzeki
Atrybuty Emptyby Sekhmet Sob Sty 20, 2018 9:03 pm

» Wodospad w Oazie
Atrybuty Emptyby Sargon Pią Sty 19, 2018 4:23 pm

» Akkie - Jesienny Deszcz
Atrybuty Emptyby Seth Sro Sty 17, 2018 6:46 pm

» Nagrody za event
Atrybuty Emptyby Nurvureem Sro Sty 17, 2018 11:29 am

» Czego właśnie słuchasz?
Atrybuty Emptyby Seth Wto Sty 16, 2018 10:59 pm

» Legowisko Setha i Shayi
Atrybuty Emptyby Koda Wto Sty 16, 2018 7:40 pm

» Ruchome Piaski
Atrybuty Emptyby Jasiri Wto Sty 16, 2018 12:03 am

» Skargi i Zażalenia
Atrybuty Emptyby Nurvureem Nie Sty 14, 2018 7:42 pm

» Oaza
Atrybuty Emptyby Nurvureem Nie Sty 14, 2018 7:33 pm


Share
 

 Atrybuty

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
avatar
Ardhi
Statystyki składają się z trzech składowych:
Siły- Która odpowiada od tego jak postać jest potężna, silna. Ile może udźwignąć czy też jak silne mogą być jej ciosy, ugryzienia.
Zręczność- Odpowiada za precyzje uników, ataków ich szybkość. Szybkość poruszania się oraz celność.
Percepcja- Odpowiada za to jak postać jest wyczulona na otaczający nas świat, czy dostrzeże kamień pod łapą czy też kogoś skradającego się w zaroślach. Powyżej 3 kropek postać jest w stanie słyszeć duchy, 4 widzieć i rozmawiać. Przy maksymalnej ilość można odsyłać i przywałować potęznych przodków.

Pusta karta atrybutów:
Siła ●ooooo
Zręczność ●ooooo
Percepcja ●ooooo

Pierwsze pola muszą być zapełnione, nie mogą być puste. Z takim oto bazowym starterem mamy do rozdysponowania jeszcze siedem kolejnych punktów. Zachęcamy do rozłożenia ich tak aby pasowało do charakteru i osobowości postaci.
np. Szaman nie powinien mieć tyle siły co wojownik.

Przykładowe atrybuty:

Wojownik:
Siła ●●●●●o
Zręczność ●●●ooo
Percepcja ●●oooo

Szaman:
Siła ●●oooo
Zręczność ●●●ooo
Percepcja ●●●●●o

Zrównoważone:

Siła ●●●●oo
Zręczność ●●●ooo
Percepcja ●●●ooo

Postać może ulegać awansom poprzez fabularny postęp bądź treningi lub rozwój duchowy. Działa to też w drugą stronę, można je również stracić w skutek pewnych zdarzeń jak kalectwo, odtrącenie przez duchy itp.

Atrybuty dla wszystkich są jednakowe, jednak ich realna wartość różni się od gatunku tak więc np.:

Hiena z wartościami:

Siła ●●●●●o
Zręczność ●●●ooo
Percepcja●●oooo

i lew z takimi samymi:

Siła ●●●●●o
Zręczność ●●●ooo
Percepcja ●●oooo

nie walczą jak równy z równym. Lew jest silniejszy od samotnej hieny

lew>lampart>hiena>likaon itp.


Stawiamy na rozsądek a w zawiłej sytuacji, spór będzie rozstrzygać MG lub Administracja.



Statystyki dla Narodzonych i młodych poniżej

Normalnie dorosły ma 7 kropek do rozdanie, młody po narodzeniu dysponuje  3 kropkami do rozdania. Po przejściu kolejnego etapu wiekowego otrzymuje kolejne dwie kropki i wchodząc w młodzieńca ostatnie dwie kropki.

0-11 miesięcy - Młode - 3 (bez pierwszych bazowych)
1 rok - 1,9 lata - Wyrostek (+ 2 dodatkowe)
2 lata - 3,9 lat - Młodzieniec ( +2 dodatkowe )
4 lata - 11 lat - Dorosły- Normalnie już 7 jak każdy (postać dostająca nie otrzymuje kropek do rozdania)
12+ - Dojrzały

Młode (przykładowe rozdanie):
Siła ●ooooo +●
Zręczność ●ooooo +●
Percepcja ●ooooo +●
Czyli można rozdać dodatkowe 3 ● gdzie się chce

Wyrostek (przykładowe rozdanie):
Siła ●●oooo +●
Zręczność ●●oooo +●
Percepcja ●●oooo
czyli do tego co miał może dodać sobie dodatkowe 2 ●

Młodzieniec (przykładowe rozdanie):
Siła ●●●ooo +●
Zręczność ●●●ooo +●
Percepcja ●●oooo

Czyli po rozdaniu na ostatnim etapie (czyli na wejściu w młodzieńca) ma do rozdania 2 ● i ostatecznie statystyki wyglądają tak (po przykładowym rozdaniu bazującym na tym w wyższych przykładach):
Siła ●●●●oo
Zręczność ●●●●oo
Percepcja ●●oooo

Opracowane zostało przez Sagala
Powrót do góry Go down
https://ardhi.forumpolish.com
 
Atrybuty
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Organizacja :: Kompendium :: Mechanizm-