Latest topics
» Lwia Grota
by Nurvureem Czw Sty 25, 2018 6:28 am

» Serce Lasu
by Nataka Sro Sty 24, 2018 9:39 pm

» Dolna część Wodospadu
by Fahyim Sro Sty 24, 2018 9:36 pm

» Górna część Lwiej skały
by Rashid Wto Sty 23, 2018 7:16 pm

» Chętnie Pogram!
by Mane Wto Sty 23, 2018 11:50 am

» Poszukiwania
by Mane Wto Sty 23, 2018 11:49 am

» Wasze Bannery
by Wymiana Pon Sty 22, 2018 3:12 pm

» Dół kanionu
by Jua Zahri Nie Sty 21, 2018 10:25 pm

» Dziedziniec
by Amon Nie Sty 21, 2018 10:16 pm

» Górna część wodospadu
by Nurvureem Nie Sty 21, 2018 10:01 pm

» Południowa cmentarzysko
by Nurvureem Nie Sty 21, 2018 9:46 pm

» Koryto rzeki
by Sekhmet Sob Sty 20, 2018 9:03 pm

» Wodospad w Oazie
by Sargon Pią Sty 19, 2018 4:23 pm

» Akkie - Jesienny Deszcz
by Seth Sro Sty 17, 2018 6:46 pm

» Nagrody za event
by Nurvureem Sro Sty 17, 2018 11:29 am

» Czego właśnie słuchasz?
by Seth Wto Sty 16, 2018 10:59 pm

» Legowisko Setha i Shayi
by Koda Wto Sty 16, 2018 7:40 pm

» Ruchome Piaski
by Jasiri Wto Sty 16, 2018 12:03 am

» Skargi i Zażalenia
by Nurvureem Nie Sty 14, 2018 7:42 pm

» Oaza
by Nurvureem Nie Sty 14, 2018 7:33 pm


Share | 
 

 System Walk

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Walki

W walkach panuje system turowy:
Na posta 2 ruchy czyli:
-atak atak
-atak, obrona
-obrona, obrona
-obrona, atak

Do tego będą stosowane kości, które są wbudowane w forum. MG będzie rozstrzygał wynik walki na podstawi wiedzy o postaci, jej atrybutach itp.


Jeśli gracze nie chcą angażować MG mogą sami decydować czy atak, na nich się udał czy nie, kości mogą pomóc.
W kościach:
1- to krytyczna porażka
10-Krytyczne szczęście- powodzenie ucieczki, uniku lub ataku na 100%, wyjątek jeśli jest się zawalonym/przygniecionym i sytuacja nie pozwoli uciec ale daje szanse wydostania się.
Powyżej 5- sukces ale trzeba brać pod uwagę możliwe obrażenia, potknięcia itp. Czym wyżej tym większa szansa na czyste wyjście z akcji.
Poniżej 5- Coraz mniejsze szanse na unik, atak czy ucieczkę.
Jednak w przypadku podobnych rzutów napastnika i atakującego np.  gdy atakujący ma 4 a broniący 3 różnica jest mała, tak więc atakującemu nie uda się wykonać w pełni swego ruchu ale może np. przytrzymać postać. Broniący się zaś może ująć, że uniknąć mocnego ciosu ale mimo to został powalony.

Rzuty kośćmi
Aby do posta, który został napisany dodać rzut kośćmi trzeba napisać nowy post ale nie używając opcji "szybka odpowiedź" tylko pełna.


następnie zjeżdżamy niżej:

Obecnie są dostepne dwa rodzaje:
- atak- rzut monetą
- dziesięciościenną - kość z 10 ścianami

dice rolls to ilość rzutów.


Piszmy posta z akcja w czasie niedokonanym i ustawiamy rzut. Po wysłaniu posta pod naszym pojawi się post z rzutem/rzutami. Kolejna osoba w zależności od rzutu kością pisze swojego i swoja akcje dostosowuje do tego jaki padł wynik.


Oczywiście można walczyć bez użycia kości ale kwestie trafień itp. muszą już gracze między sobą uzgadniać lub na zwyczajowy rozsądek rozpisywać.

Opracowane zostało przez Sagala.
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://ardhi.forumpolish.com
 
System Walk
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Wzmocnić system bezpieczeństwa!

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Organizacja :: Kompendium :: Mechanizm-