Założyciele postanowili stworzyć wspólnie silną grupę lwów, którzy tak jak oni zostali wypędzeni z Lwiej Ziemi. Ich idee zapoczątkowało Stado Złej Ziemi. W tej grupie usytuowani znajdą tylko Ci lojalni, wytrwali, nieustępliwi i niezwyciężeni w swej mądrości oraz pewności samego siebie. Lwy z tego stada są aroganckie w stosunku do innych. Okazują nienawiść do Lwiej Ziemi. To ich odwieczni wrogowie. Złoziemcy są okrutni wobec swych więźniów, bezlitośni dla zdrajców, a najgorsze zachowanie okazują tylko kiedy jest ostateczność.
Stado po pewnym czasie zmienili na Krwawy Zmierzch gdy rządził przedostatni mroczny mistrz. Szacunek mają jedynie do siebie samych, bądź stad będących z nimi sojusz lub pakt.
Wszystko zaczęło się od zrzucenia Skazy z tronu Lwiej Ziemi, przez jego bratanka - Simbę. Zira - jego partnerka - wraz z innymi wygnanymi lwicami uratowały go przed śmiercią z łap hien. Razem uciekli i założyli stado o nazwie "Zła Ziemia". Planowali zemstę na nowym królu i przejęcie terenów, które w ich mniemaniu należały się Skazie. Zira urodziła dwóch potomków: Nukę i Dakkara. Kolejną dwójkę - Kovu i Vitanii - przygarnęła niedługo potem. Niestety malcy nie mieli okazji dobrze poznać ojca. Skaza zmarł w nieznanych okolicznościach, nim dzieci nauczyły się mówić. Jego ostatnią wolą było, by Kovu zabił Simbę i odzyskał tron Lwiej Ziemi. Nikt nie przypuszczał, że wybraniec zakocha się w córce swojej ofiary. Kovu zdradził Złoziemców w imię miłości do Kiary. Wściekła Zira wypowiedziała Lwiej Ziemi wojnę. Nuka zginął, przygnieciony przez pnie drzew, gdy próbował zabić Simbę. Nim poniesiono dalsze ofiary, bitwę przerwali Kovu i Kiara. Namawiali do połączenia stad, bez sensu przelewać krew, skoro "wszyscy jesteśmy jedno". Większość członków Złej Ziemi (w tym Vitanii) zgodziła się z tym i przeszła na stronę młodych zakochanych. Wściekła i zrozpaczona Zira skoczyła na Simbę. Została odepchnięta przez Kiarę i w skutek nieszczęśliwego biegu okoliczności spadła do rzeki płynącej na dnie wąwozu. Wszyscy sądzili, że Zira zginęła. I może tak by się stało, gdyby nie resztka wiernych jej lwic. Znalazły one półżywą Mroczną Damę i zaopiekowały się nią. Gdy wróciła do zdrowia, rozpoczęła ostry trening z jedynym synem, który jej pozostał. Wpędziła mrok, nienawiść i zemstę w serce Dakkara. Gdy umarła, on wszedł na tron. Rządy nowego Mrocznego Mistrza były rygorystyczne. Potrafił dobrze prowadzić stado. Traktował jego członków jak rodzinę. Nie zmieniał idei jaka była wprowadzona przez rodziców. Wciąż ją pielęgnował i wzmacniał. Po kilku latach połączył swoje stado z innym, rozbitym, słabym. Teraz było ich więcej. W owym stadzie żyła przepiękna Hassira. Pokochał ją. Mieli czterech potomków: Hazira, Hashila, Natakę i Haaivy.
Dakkar widział potencjał w Hazirze. Uznał, że on stanie się następcą tronu, a drugi syn, Hashil, będzie liderem straży Krwawego Zmierzchu. Pewnego dnia Dakkar zabrał Hazira, na Lwią Ziemię. Spotkali tam Kiona, syna Simby i przywódcę Lwiej Straży. Dakkar niespodziewanie zaatakował go mocno raniąc. Hazir jedynie dokończył dzieła. Ten dzień stał się triumfem Krwawego Zmierzchu. Skaza był zadowolony, bo w końcu dokonali pierwszej zemsty na Lwiej Ziemi. Następca tronu zaczynał dorastać. Dakkar tracił już siły witalne i po pewnym czasie zmarł. Po śmierci ojca Hazir stąpił na tron.
"Skaza Panem, a Zira naszą Panią, zniszczenie naszym celem, zemsta zaś wypełnieniem"
Przywitanie stadne: AshtarPierwsi założyciele stada Krwawego Zmierzchu. Założone zostało po wygnaniu Skazy z Lwiej Ziemi. Były Król został uratowany przez stado lwic przed atakiem hien. Później założyli razem stado. Posiadali jednego, pierworodnego syna- Nukę.
Pierworodny syn pierwszych założycieli odziedziczył po ich śmierci władzę nad stadem. To właśnie on zmienił nazwę stada na Krwawy Zmierzch. W swoim życiu podniósł rygor wśród członków stada. W przeszłości on zabił swojego kuzyna Kiona ze swoim synem Hazirem jak był nastolatkiem. Posiadał wspaniałą partnerkę Hassirę, która była mroczną damą i ma z nią czwórkę potomków dwóch synów - Hazira i Hashila oraz córki - Nataka i Haaivy. Zmarł ze starości.
w Budowie
(poprawione)
Siła Woli - Każdy z nas powinien być silny, zarówno fizycznie jak i psychicznie.
Lojalność - Szanuj członków stada. Bądź wobec nich lojalny, a oni będą lojalni wobec Ciebie. Zapamiętaj, należąc do stada musisz przestrzegać jego zasad.
Rodzina - Stado to rodzina, nawet jeśli jego członków nie łączą więzy krwi. Każdy może na każdym polegać.
Współpraca - Walczymy wspólnie. Nigdy nie zostawiamy pobratymców na polu bitwy.
Mroczny Mistrz i Mroczna Dama - Para Królewska, która jest odpowiedzialna za stado.
To oni mają ostatnie zdanie w różnych kwestiach i zwołują zebrania w swojej siedzibie. Jest dziedziczone z pokolenia na pokolenie lub wybierana przez stado.
Akolita - Wypełniają rolę starszyzny, przewodząc stadu i treningi, dbają o dyscyplinę.
Mordercze Ostrze - Są to członkowie którzy wyróżniają się głównie stażem i doświadczeniem, ale zarówno lojalnością wobec stada. Odpowiadają wielką odpowiedzialnością niż Ciernie czy Adepci.
Cierń - standardowa ranga w stadzie. Zajmują się obowiązkami wyznaczonymi przez Akolitów i Morderczych Ostrzy.
Adept - Jest początkującą rangą, z którą zaczyna każdy nowo uznany członek stada. Musi przejść przez trening lub być trochę w stadzie żeby zostać Cierniem (czyt. członkiem stada).
Iskra (młode) - Najmłodsi członkowie stada, postacie poniżej roku życia.
Pentagram na tle ognia
Obowiązuje tu władza przechodzącą z pokolenia na pokolenie. Jednak jeśli obecny Mroczny Mistrz nie posiada potomstwa, lub jego potomstwo nie jest na tyle zorientowany w krwawym zmierzchu, aby móc objąć tron, władza w stadzie jest przepisana najodpowiedniejszemu członkowi, wybranego przez lud.
I. Nieznajomość praw stada niezwalania z przestrzegania go oraz nie zmniejsza wartości kary.
II. Mroczny Mistrz sprawuje władzę absolutną, w związku z tym ma ostateczne zdanie w sprawach dotyczących stada. Nieuargumentowany sprzeciw będzie karany.
III. Zdrada karana jest śmiercią lub wygnaniem z ciężkimi ranami. Przykłady Zdrad:
A. Zdradzanie tajemnic stada
B Dołączanie do stada wroga
C. Szpiegowanie dla wroga
IV. Władca ma prawo nałożyć karę na członka, który stawia w złym świetle stado lub mrocznego mistrza, bądź działa na ich niekorzyść.
V. Szpiegowanie dla innego stada, wydawanie komukolwiek spoza KZ tajemnych informacji jest surowo zabronione.
VI. Każdy ze stada ma obowiązek zdrajcę wyśledzić i zabić, o ile będzie taka sposobność.